Sisältöön

Onnistu kampanjassa!

Lyhyessä kampanjassa viesti pitäisi saada nopeasti asiakkaiden tietoisuuteen. Usein onnistumista maksimoidaan viestimällä useissa eri kanavissa. Tällöin asiakas näkee viestintää useamman kerran ja toistohan tunnetusti toimii.

Tutkitusti on myös tehokkaampaa miettiä julkaisun ja päivittämisten ajankohdat niin, että kampanja ei näy kaikissa valituissa kanavissa heti alussa vaan pitkin kampanjaa.

Yhtenäinen ilme

Tässä helpottaa selkeä graafinen ohjeistus, jonka mukaan toimitaan sekä printissä, netissä että myymälöissä. Vaikka tällaista ohjeistusta ei ole, kanttaa tehdä taitto kuitenkin yhteisellä ilmeellä.

Sosiaalisen median puolella sisältöä kannattaa testata useilla eri kuva- ja tekstivaihtoehdoilla. Tässäkin on hyvä muistaa, että yhtenevä ilme vahvistaa asiakkaan muistijälkeä.

Kampanjan avaintuotteet pääosaan myymälässä

Myös myymälöissä tehdään tuotenostot ja julisteaineistot kampanjan perusviestin mukaisesti.  Näissä esimerkeissä kampanjaan on valittu yksi kuva, jolla viestitään kaikissa kanavissa. Kuvan tuote nostetaan hyvin esiin sisätiloissa ja näyteikkunassa.

Ideagalleria on ollut mukana Voglian kampanjassa suunnittelusta toteutukseen. Nettisivujen mainosbannerit sekä niiden päivittäminen, some-kanavien kuva-aineistot, kanta-asiakkaiden suoramarkkinoinnin suunnittelu ja toteuttaminen,  lehti-ilmoittelut luonnoksista painoaineistoihin sekä myymälän visuaalinen ilme, julisteiden suunnittelu ja painoaineistot sekä kaikkien kanavien yhteydet.

Katso toteuttamamme mekkokampanja ”UNOHDA MEKKOMURHEET” >

Kommentoi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.